Pervitin
Linda
Ahoj na poradně :)
Ráda bych se zeptala jak dlouho budu mít piko v ťele. Vzala jsem ho v pátek tet a před tim jsem ho neměla vúbec asi tri mesíce. Uzila sem jen malo a nosem.
Dekuju za odpoved Linda

Odpověděl: Markéta Kordová
Lindo, opět Vás zdravím.
Asi nedopatřením jste zadala dotaz opakovaně. První dotaz byl již zodpovězený (kód 491871), pro jistotu odpověď kopíruji i sem.
Kopie:
Nelze jednoznačně odpovědět, může to být u každého trochu jinak. Záleží na frekvenci užití, na kvalitě konzumované látky a na schopnosti organismu se s procesem odbourání vypořádat.
Níže uvádím orientační údaje, které prosím berte pouze jako orientační. Pokud jste po delší době užila jednorázově, počítejte spíš s tou nižší uvedenou hranicí.
Pervitin
detekce z moči 3 - 21 dní (v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne)
detekce z krve 1 - 3 dny
detekce ze slin - jako u krve
Mějte se hezky a buďte na sebe opatrná.
S pozdravem, MK