Zhubnutí
JekotaMekota
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda dlouhodobé užívání marihuany může způsobit větší úbytek váhy. Marihuanu užívám necelým třetím rokem a v posledním měsíci a půl, jsem zhubl 10kg.
Žádné jiné zdravotní problémy nemám, ty co jsem dřív měl, vymizely díky konzumaci marihuany.
Děkuji za váš čas a odpověď,
S pozdravem,
A.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je to velmi individuální, každý organismus je jedinečně nastaven. Někdo může právě vlivem konzumace THC naopak na váze nabrat. Ale jsou i případy u uživatelů konzumujících denně, že na sobě úbytek váhy pozorují. Marihuana zrychluje spalování, někteří jedinci tedy mohou hubnout i přesto, že pod jejím vlivem mají různé ,,chutě" a sní toho víc než je obvyklé.
Nelze jednoznačně odpovědět, je to opravdu velmi individuální.
Úbytek 10kg za měsíc se mi zdá, ale poměrně dost. Tak mě tak napadá, píšete, že zdravotní problémy sice nepociťujete, nicméně by asi nebylo od věci podstoupit nějaké celkové vyšetření, abyste jej mohl zcela vyloučit. Pro jistotu...
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem, MK