abstinencnce a vliv na menstruaci
Tereezie
Dobrý den,chtela jsem se zeptat na obtize spojene s vysazenim pervitinu...pres mesic abstinuji,je mozne,ze se mi opozdi? a jake zmeny v tele probihaji po vysazeni drogy?Strasne hodne ted jim...dekuji za odpoved tereza

Odpověděl: Markéta Kordová
Terezie, dobrý den.
Menstruační cyklus se může opozdit, nicméně bylo by rozumné, abyste si provedla test, zda nejste těhotná (pro jistotu).
Jinak gratuluji k měsíčnímu vysazení pervitinu, klobouk dolů, jste dobrá!
Pervitin je stimulující látka, organismus je jeho konzumací nadmíru nepřirozeně vybuzen, po vysazení tedy následuje silná únava, až vyčerpanost. Je zapotřebí doplnit vitaminy, minerály, dodržovat pitný režim a vyváženě jíst. Nechat organismus odpočinout. Po psychické stránce můžete očekávat rozlady nálad, emoční propad, neklid, nervozitu, úzkost. Můžete zkusit pít bylinné čaje (meduňka - působí sedativně).
Pervitin je látkou, na kterou vzniká především silná psychická závislost, tudíž se dá předpokládat, že se budou průběžně po vysazení dostavovat ,,chutě" na další užití v různých intenzitách a frekvencích. Je třeba s nimi počítat, nezaleknout se, vydržet je a nechat odeznít.
Tak mě tak napadá, nechtěla byste si o tom jak Vám je a o tom co Vás ještě čeká, zajít osobně popovídat? Můžete nezávazně, bezplatně a třeba i anonymně. Bylo by to pro Vás přijatelné? Pokud ano, napište, jaká města máte v dobrém dosahu, pokusím se Vás vhodně nasměrovat.
Určitě se ještě ozvěte.
Tak se držte, MK