Syn a marihuana
Katka
Dobrý den,můj šestnáctiletý syn mi před časem řekl,že občas kouří marihuanu. Minuly týden jsem měla podezření,že po návštěvě klubu užil něco jiného,asi extázi. Přiznal,že párkrát něco vzal,nechce říct co. Jsme nešťastní,většinou vždy o všem otevřené mluvíme,nic jsme nezakazovala,vždy domluva v kolik přijde vždy dodrží pravidla. Sportuje,věnujeme mu od mala maximum času,je to třetí dítě. Je velmi chytrý,diskuzi se nebrání. Vůbec nevím,co mám dělat. Myslím,že nejvíc zhroucená jsem já, nemuzu spát,mám o něj strašný strach, zároveň jsem zklamaná,nemůžu to nějak pochopit. Všechna rizika zná dávno,mluvili jsme vždy o všem otevřeně. Mám ho testovat? Zatím má do odvolání zákaz nočních klubů,ale je mi jasné,že tam bude časem chtít. Ven chodí a stejně nevím,co dělá,letos mu bude sedmnáct a drsných zákazu se bojím. Můžete mi,prosím,poradit, co dělat.Děkuji Kateřina

Odpověděl: Markéta Kordová
Kateřino, dobrý den.
Vaše obavy a znepokojení chápu. Doporučuji prostudovat informace v přiložených odkazech, zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Dále bych doporučila osobní návštěvu naší Poradny pro rodiče, kde byste mohla zcela bezplatně a nezávisle probrat vše co je v danou chvíli třeba, více probrala celkovou situaci a poradila se co a jak dál.
Netuším tedy, zda je pro Vás Praha dostupná, pokud ne, rádi Vás nasměrujeme vhodně jinam (stačí, když uvedete města, která jsou Vám dobře dostupná).
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
Tel.: +420 284 824 234, GSM: +420 739 268 527
Provozní doba: pracovní dny 9,00 - 17,00h.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-%28ppr%29.html Otevřít odkaz v novém okně
V případě doplňujících dotazů neváhejte se na nás znovu obrátit.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, MK