Pervitin
Radka
Dobry vecer. Chtela bych se Vas zeptat jak dlouho se drzi pervitin v krvi kdyz ho kourite pres alobal? Zjistila jsem ze pritel to takhle bere,ale chci mu udelat test na pervitin a mit jistotu ze v ten dany den uz by mel byt negativni. Dekuji moc za odpoved Radka

Odpověděl: Markéta Kordová
Radko, dobrý den.
Níže uvádím orientační údaje detekcí u látky pervitin. Podotýkám, že jde pouze o údaje orientační.  Může to být u každého dost jinak - záleží na frekvenci předešlého užívání, na kvalitě konkrétní užité látky a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání toxických látek z organismu vypořádat. Z těchto důvodů to může být tedy velmi individuální.
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Než se do samotného testování partnera pustíte, doporučuji prostudovat tyto informace:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Kdyby něco nebylo jasné, klidně se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK