thc
Dominika
Dobrý den zajímalo by mně jak dlouho je thc v krvi když jsem si dala po 10 měsících 6-7 jointa z nervu dekuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dominiko, zdravím Vás.
S ohledem na to, že prokazatelnost se odvíjí dle několika faktorů, jako je především intenzita a frekvence užívání, počítala bych v případě jednorázového užití s tou nižší hranicí. Podotýkám, že jde pouze o údaje orientační, je různá kvalita drogy a individualita organismu, může to být opravdu velmi individuální.
Detekce THC moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce THC krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce THC sliny = jako u krve
Stačí to v tuto chvíli takto?
S pozdravem, MK