přítel bere pervitin
skatcha
Dobrý den, paní Kordová, děkuji za odpověď.
Bydlíme v okolí Brna, tudíž pro nás Praha dostupná není.
Děkuji za další informace z této lokality.
přítel mi opět slíbil, že se to nadále opakovat nebude, ale je mě zatěžko mu to zase uvěřit. myslíte, že by bylo lepší tam zajít společně nebo bez něj?
Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Jsem ráda, že jste se ještě ozvala. Také děkujeme za Vaše díky, vždy to mile potěší.
Naše organizace nemá svá ambulantní zařízení v Brně (pouze v Praze), ale můžete se obrátit na kolegy z organizace Podané ruce (níže kontakt) a v osobním kontaktu probrat vše co potřebujete.
Jestli s partnerem, či bez - je na Vás a na Vaší společné domluvě. Jak moc v tuto chvíli je partner nastaven tomu obrátit se na odbornou pomoc nezmiňujete, ani zda jste na toto téma již spolu hovořili (?).
Každopádně kdyby nebyl, můžete poradenských služeb využívat sama bez ohledu na to, zda je ochotný zapojit se nebo ne. Můžete jít třeba na první konzultaci sama, po té v případě zájmu partnera společně, to opravdu záleží na Vás.
Odborné sociální poradenství, Podané ruce
Hapalova 22
Brno
Tel.: +420 549 211 278 , 773 789 708
Email: prevence@podaneruce.cz
Kontaktní hodiny : PO-PÁ 9.00 - 16.00 (vždy po telefonické domluvě)
Vedoucí zařízení: Mgr. Jan Veselý, PhD.
Poradenství poskytují:
Mgr. Jan Veselý, PhD. (dramaterapeut, sociální pracovník)
Mgr. Alžběta Podškubková (speciální pedagog, lektorka)
Margareta Hvižďová (pracovnice v sociálních službách)
Ing. Radovan Voříšek (terapeut, sociální pracovník)
Více informací zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/primarni-prevence/socialni-poradenstvi-brno/
Také můžete prostudovat základní informace pro rodiče, partnery a blízké, zde na našem webu:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, když budete potřebovat, klidně ještě napište.
S pozdravem, MK