JAK?
ALENKA
DOBRY DEN, TENTO DOTAZ SE NETYKA ZROVNA DROG, ALE KAPKU S NIMI SOUVISI. CHTELA BYCH VEDET, CO DELAT PROTO, ABYCH MOHLA PRACOVAT V K - CENTRU NEBO VE STACIONARI CI TERAPEUTICKE KOMUNITE?JE MI 19 LET, PRAVE MATURUJI NA CHEMICKE SKOLE. PREDEM DEKUJI ZA ODPOVED:-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Stačí se zajít zeptat. :-) Skoro bych ale na vašem místě uvažoval o tom ještě chvíli studovat nebo někde jinde pracovat, neb je to celkem těžká práce, a je potřeba být dost stabilní, jinak vás to pohltí. Dá se říct, že preferujeme lidi až po 20 roce věku - to ne proto, že bychom ty mladší chtěli dyskvalifikovat, ale proto, že máme dojem to pro ně není úplně bezpečné. P.s. Pokud jste z Prahy, tak stačí zavolat do naší kanceláře (284822872)a tam se na práci zeptat. Třeba budeme kolegové. :-) Ta moje poznámka ohledně věku neznamená ne, ale spíše doporučení k tomu ještě s tím posečkat.