Pervitin a narkoza
Mvs
Dobrý večer užívám pervitin necelich 5 měsíců užívám snupanim a kouřením da se říct pravidelně každý den musím na potrat takže jasně pod narkozu můžete mi prosím poradit na jak dlouho bych měla před narkozou vysadit popřípadě další řady děkuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Čím déle se Vám podaří pervitin vysadit před zákrokem, tím lépe. Pokud byste byla během zákroku pod vlivem pervitinu nebo bezprostředně po něm, kdy je organismus značně vyčerpán, mohlo by dojít k vážným komplikacím.
Před zákrokem Vás budou čekat předoperační vyšetření, také budete vyplňovat formulář, který bude mapovat Vaši zdravotní anamnézu a mezi otázkami, které se dotazují například na úrazy, aktuální užívání léků, dětské nemoci, rodinnou anamnézu, poslední užívání antibiotik apod. je i dotaz na kouření cigaret, užívání alkoholu a dalších drog.
Dle mého názoru je dobré, aby lékaři věděli o všem. Především s ohledem na případná rizika spojená s kontraindikacemi v souvislosti s podáním medikace. Také pro anesteziologa je toto důležitá informace.
Mějte se hezky, ať to dobře dopadne.
S pozdravem, MK