...
fofo
jedna se o mne i kdyz to piti povazuji za problem stale doufam ze to dokazu zvladnout sam.Rikam si ze jsem asi zavisly ale soucasne verim ze jednoho dne se rozhodnu a prestanu.Vim ze je to nejobvyklejsi vymluva zavislaku,ale presto verim ze se mi to povede a desim toho ze bych to mel resit s nekym jinym.Asi se bojim otevrit nekomu druhemu odevzdat se do jeho rukou ze strachu ze by to mohlo byt zneuzito proti mne.Ve smyslu jak se rika ve filmu "cokoliv reknete muze a bude pouzito proti vam"

Odpověděl: Jakub Minařík
Omlouváme se za problémy s odpovědí na dotaz a jejím zobrazením na stránkách, vloudila se technická chyba. Možná, že ještě uvažte, jestli by nebylo vhodné se na někoho z odborníků obrátit. Uvidíte, jak se situace vyvine a jestli se vám podaří s tím pohnout, když by ne, je lepší vyhledat pomoc dřív než později. Držím palce. P.S. Všechny informace, které řeknete někomu z lékařů či terapeutů ve zdravotnickém zařízení jsou chráněné lékařským tajemstvím. Nevím, co myslíte tím, že by se to dalo zneužít proti vám. Chápu, že otevřít se někomu a vykládat o svých problémech chce odvahu, ale myslím, že nakonec uvidíte, že to je smysluplné a že se vám nic nestane. Krom toho, že do toho budete muset něco vložit :-)