Pervitin
Jessinka
Dobrý den.potrebovala bych radu. Muj pritel jiz jsem s nim 10let. Pervitin si daval uz na zacatku vzztahu pak prestal na dobu. Ale za posledni rok se k němu opet vrátil a uz mam hodne velky strach,ze je zavisly. Prosim jak mu pomoci?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je příliš stručný, těžko se z něj dá poznat, co by se dalo dělat. Bylo by třeba doptat se na spoustu detailů. Asi to nejdůležitější ale je, jak vidí situaci přítel, jestli chce pomoci, chce se zbavit závislosti? Pokud ne, bude velmi těžké mu pomáhat. Pokud ano, pak je nejlepší nasměrovat o na odbornou pomoc a podporovat ho v jakýchkoliv krocích, které povedou ven z drog.
Myslím, že by pro Vás mohlo být užitečné zajít se někam poradit osobně, do některého z center, která nabízí pomoc rodinám uživatelů. Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, nabízím služby naší Poradny pro rodiče a blízké Sananim (http://sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html).
Kdybyste to měla do Prahy daleko, napište nejbližší město, ráda Vám pošlu jiný kontakt.
S pozdravem
Jana Žáková