Drogy v tele
hlubca
Dobry den , mam jen maly dotaz , pokud clovek ktery drogy nebere a ani nic jineho a presto se mu do tela dostane droga nemuze z toho byt nejaky zdravotni problem nebo nevolnost po delsim case dekuji hlubca

Odpověděl: Amrit Sen
Hlubco, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, nerozumím úplně Vašemu dotazu, můžete prosím, srozumitelněji, konkrétně, dotaz specifikovat?
Jde snad o to, že Vám někdo, bez Vašeho vědomí, přidal drogu do pití, nebo jídla? Užila jste snad omylem, nedopatřením návykovou látku?
Čistě teoreticky: Ano, takové, i jednorázové užití, může způsobit zdravotní problém, problémy. Máte tušení, o jakou látku by mělo jít? Máte partnera uživatele návykových látek? Zkoušela jste se otestovat multitestem z moči, který je běžně dostupný, za rozumnou cenu v lékárnách?
Kromě "tělesných" zdravotních problémů, existuje vysoké riziko, nejen, ale tím spíš při nevědomém užití, zejména pokud jde o psychotropní látky halucinogenního, nebo psychostimulačního typu, vzniku psychických potíží, problémů, toxické psychózy, včetně nastartování, či prohloubení psychické nemoci, která může přetrvávat, aniž by člověk konzumoval další drogy.
V takovém případě je nutné co nejdříve se poradit s odborníkem, specialistou, nejlépe psychiatrem - adiktologem.
Vhodná terapie, případně v kombinaci s vhodnými antipsychotiky, Vám mohou poměrně spolehlivě a brzy pomoci, se stabilizovat.
Prosím tedy, napište více, citlivější informace můžete uvést ve skryté poznámce.
Nebo, budete li si přát, nemusíme naši komunikaci zveřejnit vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky naší poradny, se dotaz i odpověď, ukážou jen, a pouze, Vám.
Případně zkuste některou z našich  adiktologických ambulancí,
které poskytují i anonymní služby. Kterýkoli den, můžete zavolat a objednat se i k psychiatrovi - adiktologovi, který ordinuje každou středu, v našem kontaktním centru na Smíchově.
Kontakty na bezplatné, odborné služby SANANIM: http://www.sananim.cz/
Držte se, napište, Amrit Sen.