Kokain
Kim
Zdravím, chtěl bych se zeptat na něco ohledně kokainu. Mám chuť ho vyzkoušet. Zatím jsem se držel jenom u marihuany. A tvrdým drogám jsem říkal ne. Ale říká se ze vyzkoušet by se mělo všechno. Vím možná to zní najivně ale každý určitě někdy zkusil kokain.chtel bych se zeptat na potenciální rizika u kokainu a co nejhoršího se muže stát.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Kime,
vzpomeňte si, co vás vedlo k rozhodnut vyhout se trvdým drogám...? A co vás vede k přehodnocení původního rozhodnutí? Zkuste mi to napsat. Mohu vás ubezpečit, že každý kokain opravdu nevyzkoušel.
Co by se mohlo stát? Rizik je mnoho, různých, bezprostředních i dlouhodobých. Jsou o tom celé knihy.
Víte, nikdo ze zoufalých, nemocných, špinavých feťáků si neplánovalo, že chtějí skončit jako politováníhodné trosky. A řada těch, kteří to chtěli původně jen ochutnat, tak skončila. Opravdu to chcete riskovat? Většinu z těchto lidských trosek spojuje jedna věc - zajímavá a příjemná první intoxikace, první experiement. Stane li se vám to, je značná pravděpodobnost, že si drogama výrazně ovlivníte svůj život. Stojí vám to za to?
Dejte vědět, co se vám honí hlavou. Hezké Vánoce
Jakub Chudomel