...
ANICKA
zjistila jsem,ze kluk 16 let,kouri marihuanu a asi 5x zkusil pervitin - priznal.za jak dlouho se daji udelat testy,jestli je uz v poradku a kde se delaji a kolik stoji

Odpověděl: Bára Orlíková
Exustují testy, jednorázové, na pervitin (pod označením mAMP, metamfetamin) a marihuanu (pod značkou THC), dělají se z odebraného vzorku moči. Testy jsou na podobném principu jako těhotenský test, více informací můžete najít na stránkách výrobců testů www.dynex.cz nebo www.dadebehring.com. Dají se koupit v některých lékárnách. Z vašeho dotazu nevyplývá to, jaký máte k dotyčnému vztah, takže úplně nevím, co vám k tomu napsat dál. Ono totiž testování je jedna věc a rozhovor o tom, jaký k tomu má kluk postoj, jaká stanovit pravidla a případnou kontrolu, jak se zachovat, až uvidíte výsledek testování, je věc druhá... ze zkušenosti vám můžu říct, že testování nestačí. Musíte totiž přesně vědět, co budete dělat, když bude výsledek pozitivní, jak budete postupovat dál... Vyplatí se o těchto věcech dopředu mluvit s někým z odborníků, kteří se drogovou problematikou zabývají. No, když byste k tomu chtěla cokoli vědět, pište, jsme vám k dispozici.