...pro Báru.
cosma
Chtěla jsem se zeptat, co je to THC, jak jste mi psala. Já jsem totiž nikdy nic jiného, ani předtím, ani potom nebrala a v drogách se jinak nevyznám.Děkuji za odpověď. Cosma.

Odpověděl: Bára Orlíková
THC je tetra-hydro-cannabinol, účinná látka obsažená v drogách z konopí - marihuaně, hašiši. Hodně lidí, kteří přestanou brát třeba pervitin, heroin, přesedlají na marihuanu a alkohol. Bohužel je to trochu past a často se zintenzivňují užíváním těchto látek právě myšlenky a chutě na drogy, obzvlášť zpočátku abstinence od tzv. tvrdých drog je docela vhodné abstinovat od všeho, protože se stává, že člověk se snaží přetlouct tu minulou závislost užíváním něčeho jiného, ale podstatu problému neřeší a padá do drog znovu. Tak jsem vás tím chtěla varovat :-)