Přijedu...
lily
Já si na to setkání čas určitě čas udělám Báro,protože já jsem teď úplně na dně,víte stejně mi to nikdo nevěří,protože kdo by přeci věřil smažce,toho kluka co to udělal zná celé město a mě taky a protože vypadá jako andílek a všichni si myslí,že jsem si to vymyslela ale to není to hlavní co mě sere,je to to,že moje snaha není k ničemu,sice dokážu v pohodě nebrat nedělá mi to problém,ale jde o to jak se zas teď cítím,jak se cítím už několik let.Perník mi totiž prakticky pomáhá přežít tohle zvěrstvo,na chvíli únik z reality,pocit štěstí mám stejně jen když se napaluju,jenom v tu chvíli vidím jakousi perspektivu,jsem to najednou já a silná,nebojím se té palčivosti co na mě číhá mimo perníkový opojení.Je to všechno stejně jen iluze já vím,ale já jsem vděčná za svůj sen,protože všechno ostatní mi už lidi vzali,připadám mi,že jsem chyták na problémy...Můj kamarád a já jsme chtěli být spolu,věřila jsem všemu opravdu jsem neměla ani chuť si dát taky proč,když jsem šťastná???Teď je zase všechno pryč,nanávidím sama sebe nenávidím tenhle svět,ale věřte mi,že po tom co jsem byla čistá vím,že na světě jsou i krásný věci a proto to nechci vzdát já si chci dát konečně svůj život do pořádju,chci aby tohla všechno byla jen špatná vzpomínka.Napište mi termín,já se vám podřídím,adresu a tak něco abych se v tom městě neztratila,stejně jsem se tam chtěla jet podívat kvůli nakupování,vezmu s sebou kámošku,konkrétně aqua xxx,protože jsme se znali už předtím než jsme zjistily kdo jsme,je moc fain a taky mi moooc pomáhá.Včera jsem zavolat nemohla,protože se na net dostanu jen ve škole a momentálně nemám k dispozici telefon.Nějak si mě vecpěte do programu hodilo by se mi to kolem 20.4.2003.Tak se těším.Zatím nashle,budu se držet,já tam zpátky nechci!!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Milá Lily, je mi jasné, že je to složitá a nepříjemná situace, zvlášť, když nemáte anonymitu, která je běžná třeba v Praze, ale vše je to pod drobnohledem menšího města, kde se nemáte asi moc na koho obrátit. Můžu vám navrhnout toto: protože já mám na starost tuhle internetovou poradnu, tak nemám normálně na starost "živé" klienty, jen komunikuji s lidmi, co píšou sem, přes internet. Ale mohla bych se s vámi sejít v prostorách Kontaktního centra SANANIM, Osadní 2, Praha 7 - Holešovice, tam se kvůli pracovním záležitostem často objevuju, tam bychom se mohly vidět a probrat to, co se děje a domluvila bych vám případně něco dalšího s někým z mých kolegů. Pokud se jedná o termín kolem Velikonoc, tak by se mi to nejlépe hodilo po 23. 4. do 30. 4., nebo před Velikonocemi v pátek 18. 4. Nevím, jak jste na tom vy, se školou nebo tak a jaká hodina by pro vás byla schůdná. Možná bude nejlepší, když si ještě napíšeme a dohodneme se konkrétně. Zatím se držte. Myslím na vás. Bára