Anxiolytikum plus alkohol 2.cast
Roman Lansky
Psychiatri se tomu jen smali,ze pri takovem mnozstvi nemohu nic citit.Po propusteni mi bylo hur nez pri nastupu a abych mohl fungovat zacal jsem brat to mnozstvi 1a3/4 neurolu plus ty 4 piva.Je mi vsak porad spatne,fyzicky jsem uplne na dne.Ted mam jit v pondeli na odvykani do Sternberka a mam z toho hruzu,protoze se bojim reakci psychiatru a sveho tela.MUZETE SE K MEMU PROBLEMU NEJAK VYJADRIT?DOUFAM,ZE VAM TO NEPRIPADA SMESNE?ROMAN

Odpověděl: Jakub Minařík
Směšné to není a chápu, že to máte těžké. jen si nejsem jistý, jak vám teď mohu pomoci. Napadá mě jen, že jsem nedávno někomu s podobným problémem (ten člověk se ptal na možnosti léčby Ibogainem - což jsem poměrně vehementně nedoporučoval) doporučoval se pokusit o léčbu na psychiatrické klinice v Plzni - proto, že součástí léčby je i holotropní dýchání - které někdy může pomoci. Nicméně - pokud budete čistý po léčbě jinde, můžete se pokusit kontaktovat Dr. Kudrleho a tuhle možnost s ním prodiskutovat. P.s. Věřte svým pocitům. Můžete to cítit i když je dávka velmi malá. :-)