Anxiolytikum plus alkohol
Roman Lansky
Denne beru 1a3/4 tablety Neurolu a v prubehu dne vypiji asi 4 az 5 piv.Uz dvakrat jsem odvykal v Kromerizi.Poprve v roce 1998.Nasledne jsem rok a pul abstinoval.Tehdy jsem ovsem nepil tolik piva a nemel jsem problem brat Neurol,ktery mi predepisoval psychiatr,a zaroven fungovat v praci.Po roce a pul bez Neurolu jsem dostal tachykardii a jako neurotik zacal znovu brat.Pred abstinenci jsem bral 3X1mg Neurolu,proto jsem se snazil brat mene tj.3x1/2mg a zbytek doklidnovat pivem.Loni v srpnu jsem se znovu prihlasil k odvykani v PL Kromeriz.Zacatek byl v pohode,ale na konci asi po dvou mesicich na "smesne" davce 2x1/2 Neurolu 0,25 jsem dostaval krecovite bolestive stavy z leve strany srdce a krece do leve ruky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Odpovídal jsem i vašemu druhému dotazu - takže tohle je jen kopie. Směšné to není a chápu, že to máte těžké. jen si nejsem jistý, jak vám teď mohu pomoci. Napadá mě jen, že jsem nedávno někomu s podobným problémem (ten člověk se ptal na možnosti léčby Ibogainem - což jsem poměrně vehementně nedoporučoval) doporučoval se pokusit o léčbu na psychiatrické klinice v Plzni - proto, že součástí léčby je i holotropní dýchání - které někdy může pomoci. Nicméně - pokud budete čistý po léčbě jinde, můžete se pokusit kontaktovat Dr. Kudrleho a tuhle možnost s ním prodiskutovat. P.s. Věřte svým pocitům. Můžete to cítit i když je dávka velmi malá. :-)