EXTÁZE
mishka
nejsem závislá na drogách, ale sem tam si něco vemu a mám hrozně ráda extázi, a já už jí nechci brát. Je náká rada, jak dokázat odmítnout? Mě to fakt nejde. Ale jakmile du na party, vim že zase něco sežeru. Předem díky

Odpověděl: Bára Orlíková
No, existuje jedna jednoduchá odpověď. Pokud se užívání EXT děje jen tehdy, když jste na nějaké akci, tak bude asi nejjednodušší na tyhle akce, kde je EXT dostupná, nechodit. Vím, že to vypadá absurdně, ale když budete dál na parties chodit, tak se tam asi s EXT budete potkávat a je dost složité odmítnout, když to máte u nosu. Strategie, která obvykle funguje, je "vyhýbat se rizikovým situacím", tj. situacím, ve kterých dochází nebo by mohlo dojít ke kontaktu s drogou, kterou jak říkáte, už brát nechcete. Je mrzuté, že člověk proto pak musí aspoň trochu změnit svůj life style, ale ono to prostě fakt asi jinak nepůjde. Zvažte to a kdyžtak zas napište. Mimochodem, to že chcete přestat, je docela rozumné, sama asi víte, jaké problémy jsou s drogami spojené, i když je berete jen občas...