extasy
SMAZKABA
Chawes chel by som sa opytat minule som bol s kamaratmi na chate a mal som 4 kolace!!!!najprv 1,5 potom 1,5 a nakoniec 1.!!!! mal som strasne halucinacie, vidiny !!!!! UPLNE SOM BOL MIMO 12HODIN BOLO TO PREDAKOVANIE???? nechybalo vela a chcel som si dat aj piate jeblo by ma?????? diky moc

Odpověděl: Jakub Minařík
No asi to předávkování bylo a "jebnout" by vám klidně mohlo. Doporučil bych vám se drogám vyhnout a nebo s nimi alespoň nakládat jako s potenciálně rizikovým materiálem. 1 tableta EXT je určitě dostatečná dávka. Když se nástup účinku zpozdí, nebo efekt vůbec nenastoupí tak to může taky znamenat, že v tabletě je jiná látka s potenciálně nebezpečným účinkem. Na vašem místě bych to pak už nepřikrmoval. Tablety obsahovali PMA, nebo jinou nebezpečnou substanci. Kdyby tomu tak bylo, neptal byste se a ležel byste už na patologii. Zkuste mít k drogám trošku respekt. Je to cesta k přežití.