pervitin
cosma
Milá Báro, mockrát děkuji za odpověď.Přes den na to myslím neustále,dám si sem tam cigaretu na uklidnění a jde to.Vůbec nepiji alkohol a nikdy nechodím mezi lidi,večer o víkendech.Jen do fitka, plavat a běhám,jinak bych se zbláznila.Ty myšlenky mne přepadají,ale já nechci povolit.Dá se to zvládnout???Nejsem z Prahy a jsem tak pracovně vytížená nebo chci být tak pracovně vytížená,že nemám čas někam jít,ale mám potřebu to někomu říct a nemám komu.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, děláte dobře, že nepijete, tím jste si to totiž ještě zhoršila.Pokud ani neužíváte nic jiného, co by vám mohlo v tomto směru přivodit nějaký chaos v hlavě (tím myslím třeba THC), tak by se to mělo s těmi myšlenkami na drogy postupně lepšit, i když tohle nejsou samozřejmě jediné faktory, na kterých to závisí. Chodit cvičit a pracovat a snažit se to tímhle přetlouct, je sice fajn, ale nevím, nakolik vás to bude uspokojovat takhle v budoucích letech... Vím, že si člověk raději toho nabere co nejvíc, aby se nemusel zabývat těmi drogami, ale ony si nějak do mysli cestu najdou, když jste příliš unavená, ve stresu nebo se jinak necítíte, tak obvykle přicházejí tyhle chutě a vzpomínky častěji. A navíc, člověk často drogami překrývá věci v sobě a problémy, které byly ještě před drogami, často se stává, že tyhle různé staré potíže a nepříjemné věci vylezou na povrch teprve když začnete abstinovat a pak s tím musíte složitě bojovat. Tenhle váš boj možná není jen o drogách, možná je to komplikovanější, než to vypadá. Proto si myslím, že pro vaší další cestu a nějakou spokojenost v životě, kdy nebudete muset být věčně ve střehu, by stálo za to o tom s někým promluvit. Udělala jste první krok už jen tím, že jste napsala sem. Ale takhle přes internet to není úplně ono. Když mi napíšete odkud jste, mohla bych vám možná někoho doporučit. Ale je to samozřejmě na vás. Pokud máte pocit, že vám to takhle zatím přes net vyhovuje, můžem to tak zatím nechat. Mějte se hezky a držím palce. Zvládnout se to dá, věřte mi.