Test na subutex
Sofi
Dobrý den kde prosím mohu koupit testy na subutex?na jiné drogy jsou testy přístupné ale na toto nemohu najít děkuji moc za vaši odpověď je to pro mě moc důležité.

Odpověděl: Amrit Sen
Sofi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Kupte, nebo objednejte si v lékárně, screeningový test na buprenorfin, nebo sadu multitestu, orientovaného na detekci 3 - 5 opiátů, mezi kterými však, musí být buprenorfin. Snadno je koupíte i přes internet. Britská verze tohoto jednotlivého, jednorázového testu, Vás přijde bez poštovného, na 35 korun:
https://www.ivdtesty.cz/test-z-moci/23-test-na-drogy-surescreen-bup-test-strip-testovaci-prouzek-na-buprenorfin.html
Ještě spolehlivější je laboratorní test, vzorek moči se dá poslat, nebo odnést do Ústavu soudního lékařství, kde buď enzymovou imunoanalýzou (EIA), spolehlivou metodou pro detekci buprenorfinu, pozitivitu potvrdí, nebo vyloučí. Test má stejnou křížovou reaktivitu s norbuprenorfinem, primárním močovinovým metabolitem buprenorfinu. Potvrzení testovaných pozitivních moči se většinou provádí specifickou metodou, plynovou chromatografií - hmotnostní spektrometrií (GC / MS) nebo kapalinovou chromatografií - tandemovou hmotnostní spektrometrií. (LC / MS / MS). Tyto laboratorní testy, jsou však poměrně drahé. Řádově se mohou vyšplhat až do tisíců korun.
Důležitou okolností je doba detekovatelnosti. Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného. Bubrenorfin a další opiáty, se obvykle detekují zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 2 - 3 dny
Detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání.
Doba, po kterou lze zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Některé opioidy, např. Metadon, mohou být detekovány až 6 dní od užití.
Další věc je, co si případně s pozitivním výsledkem počít, jak se zachovat, co s tím, co dál?
Napište o situaci více, můžeme společně probrat možnosti, co užitečného můžete podniknout.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.