Termín schůzky pro osobní kontakt
Mirek
Dobrý den,
Na můj dotaz odpovídala
Paní/slečna:Markéta Kordová
Byl sem teď u obvodního lékaře co mi dal neschopenku, takže sem se chtěl domluvit jestli je možná nějaká osobní schůzka a v jakém zařízení, koukal sem že jich máte více, nebo mi to všechno poradí a objednají na té Vaší poradenské lince co máte uvedeno na stránkách vpravo nahoře?
Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Mirku, opět dobrý den.
Telefonní čísla na objednání schůzky jsem Vám dávala v odkazech v předešlé odpovědi.
www.sananim.cz - mrkněte na veškerá pražská ambulantní zařízení - v rubrice naše zařízení po rozkliknutí jednotlivého zařízení naleznete další důležité informace, co dané pracoviště nabízí a poskytuje za služby.
Telefonní číslo na poradenskou linku, které jste zmínil je telefon do Kontaktního centra, takže pokud se chcete objednat do Káčka, můžete zavolat tam. Je to, ale zařízení pro aktivní uživatele drog.
Já bych spíše doporučila zvolit Adiktologickou ambulanci http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html nebo CADAS http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Ale je to na Vás.
Mějte se hezky, MK