Pervitin a nevolnost
Karolína
Zdravím. Jsem cca 3roky uživatelka pervitinu z toho rok si dam max 2-3x za ctrnact dnu. před par dny jsem zjistila ze jsem ve třetím měsíci těhotenství. Ihned jsem vysadila takze doufam ze dítě bude zdravé. Chtela jsem se ale zeptat posledni dva měsíce jsem pokaždé co jsem si dala mela pocit na zvracení, návaly horka, citila jsem se slabá. Pp cigarete mi bylo zle. Stav přišel jako normalne jen jsem mela dl toho tohle. Pak v noci jsem ale vždycky zvracela. Většinou mi bylo zle jen po perníku. Je to tedy těhotenstvím nebo pervitinem?

Odpověděl: Markéta Kordová
Karolíno, dobrý den.
Bohužel, příčinu přes internet nepoznáme. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař. Zda jde o reakci na nějakou příměs v pervitinu, či je to součást Vašeho těhotenství nebo zda jde o úplně něco jiného...
Možná může mít konzumace pervitinu, stejně tak těhotenství vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měla, i kdybyste pervitin neužila a nebyla těhotná, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Každopádně je fajn, že se Vám podařilo vysadit pervitin, když jste zjistila, že čekáte miminko. Jak se Vám to daří? A jak Vám je? Neměla byste zájem si o všem co je třeba, osobně pohovořit (nezávazně a lze i anonymně)?
Když tak se ozvěte!
Markéta