beru pervitin
venca
je mi 20let , Beru pervitin druhým rokem , myslel jsem si ze to mam pod kontrolou ale vubec nemam.. vydržim tyden bez ale nedokazu normalne žit ..chci se jít léčit očistit se od toho a uvědomit si že život mam jeste pred sebou a nenechat si ho znicit nejakou bilou srač...
Kam jít na detox nástup pokud mozno hned
(Ustecký kraj ) děkuji..

Odpověděl: Markéta Kordová
Venco, dobrý den.
Je fajn, že máte chuť to začít řešit.
Úplně hned to asi nepůjde, záleží jak na tom dané zařízení, pro které se rozhodnete, bude s kapacitou.
Pokud se chcete léčit v ústeckém kraji, můžete se obrátit na kolegy z organizace White Light 1 - mají jak ambulantní program, tak terapeutickou komunitu (dále jen TK).
Zde info o podmínkách o přijetí do TK: http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita/pijem-klient.html - pokud by něco nebylo jasné, můžete si zavolat přímo do komunity (tel: 602 145 461, 416 797 069). Před nástupem do  TK je třeba projít pobytem na detoxifikační jednotce a to si každý musí zařídit sám.
Můžete se mrknout do databáze odborných zařízení v ČR zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci, zadat, kraj, okres, město a druh (v tomto případě zadejte Detoxifikace). Obvolejte detoxifikační jednotky, zjistěte si kde je volné místo, pokud nebude, nechte se zařadit do pořadníku.
Stačí to takto?
Kdyby něco, klidně se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK