Pomoc poradte mi .
Rikardo
Dobry den. Mam problem s hladanim sameho seba .Mam 21 rokov a od mojich 15tich rokov uzivam pravidelne kazdy den marihuanu v mnozstvach priblizne cca 2 az 5g / denne nasledne v 16rokoch som zacal jest lisohlavky pravidelne kazdy tyzden pocas jedneho roka najprv male mnozstva a neskor uz vyssie davky aby som zazil silnejsi trip moje vedomie sa menilo myslel som si ze som boh a ze mam superschopnosti ktore iny nemaju a ze vdaka tomuto ma to posunulo na inu uroven a postupom casu sa mi zacali drobnosti z ktorych som bol stastny sa zmenili na take ploche jednoduche obycajne ktore ma nebavia , po zazitku 3D filmu Hobit , Thor na lisohlavkach som si zacal myslet ze existuje vela svetov a zacal som badat dalej v tejto mojej expedicii zaujimalo ma co mozem objavit no aj som sa bal , , od 17 rokov som zacal skusat LSD , tryptaminy uz som bol skusenejsi z tych lisohlavo ale aj tak som sa bal ale skusil , bolo to nieco ine LSD a tryptamini maju iny ucinok , kazdy mame v tele molekulu DMT(dimetyltriptamine) , Moje badanie sa rozsirilo tak ze som sa osamostatnil a uz som nebral psychadelika v skupine ale sam a zacal som meditovat , pocuvat hudbu s roznymi frekvenciami a meditacne hudby ktore ma dostavali do tranzov , raz som si pustil vedenu meditaciu Tibetska kniha mrtvych je rozdelena na 4 casti na youtube a uplne ma to zmenilo prezil som zazitok blizky smrti , je toho vela co napisat prosim ak som vvas presvedcil ozvite sa , moje konanie ktore robim v poslednych dnoch je uplne cudzie nemyslim si ze som to ja vo svojom tele , na jednom skene aury v centre ICCHC v bratislave mi ten pan povedal ze podla jednej hodnoty cakry vraj som sa stratil a hladam sa a mal bby som vyhladat psychadelicku spolocnost

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Ricardo.
Píšete, že je vám 21 let a posledních 6 let života (tj. od svých 15 let) experimentujete s látkami měnícími vědomí. V důsledku užívání u sebe vnímáte něco jako "ztrátu sebe sama". Jste v kontaktu s někým z ICCHC, což bohužel nemám tušení, co přesně znamená.  Odkázali vás na psychadelickou společnost, což Sananim ani naše drogová poradna není, ani nemáme na takové zařízení kontakty.
Podle toho, co popisujete, mi vaše vysvětlení připadá celkem odpovídající. V době, kdy většina lidí prochází pubertou a dospíváním, je v kontaktu se svými vrstevníky, vymezuje se vůči druhým (vrstevníkům, ale i okolí), hledá, co není, ale také co je a co by chtěl, hledá sám sebe, vy jste experimentoval s psychadeliky v takové míře, že jste se vlastně sám nestihl definovat, ztratil jste se sám sobě.
Lidé psychadelika užívájí mnohá stalení, většinou však ritualizovaně, s poměrně malou frekvencí, za doprovodu zkušených. Sama bych se obávala toho, aby se člověk experimentující v takové míře, jakou popisujete, tak trochu nezbláznil a neztratil v těch všech vizích, snech a zážitcích. Bála bych se ztráty kontaktu s realitou i se sebou samým.
V tuto chvíli bych vám proto doporučila obrátit se na odborníky, kterým budete důvěřovat. Nejspíš bych hledala někoho z oboru adiktologie v konbinaci s psychologií, psychoterapií, psychiatrií. Hledala bych nejspíš v odborných kruzích někoho, komu jsou psychadelika blízká, případně organizaci zabývajcící se drogami obecně. V Praze bych vás odkázala nejspíš na Adiktologickou ambulanci Sananim nebo na Kliniku adiktlogie při VFN. A nejspíš je na místě užívání drog alespoň na nějakou dobu velmi nebo zcela omezit tak, abyste se mohl pokusit zjistit, co se s vámi bude dít, jak se budete cítit, co budete prožívat atd.
Dává vám má odpověď smysl?
Budu ráda, když se ozvete.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.