testy
sisi
Jaké se dají u nás sehnat testy a kde na zjištění drogy v těle, hlavně pervitinu? A jsou jen na jedno a nebo na více použití? A jsou věrohodné a jak často by se měly dělat, aby se vědělo, že jsem čistá...? A kolik stojí? Díky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Testy na stanovení drogy v moči se dají koupit v lékárně. My máme celkem dobré zkušenosti s testy od firmy Dade Behring - hlavně co se týče slolehlivosti. Jeden test stojí tak 100,- a pokud byste chtěla kontinuelní sledování tak by ho bylo třeba dělat tak alespoň jednou týdně. V případě pochybností s výsledkem testů pak prichází v úvahu laboratorní vyšetření, cena za screening se pohybuje kolem 400,- + je třeba přičíst cenu za konfirmaci 1500,- až 3500,- podle potřebné metody. Kdybyste měla pochybnosti, telefon je 220 803 130.