lucka
Lucka
DOBRY DEN.8let jsem brala heroin a s tim jsem prestala ale nahradila jsem ho pervitinem.nyni jsem byla 2mesice cista a myslela jsem ze to zvladnu ale nezvladam realitu tak jsem si zase dala a bylo mi fakt dobre ale nechci to delat ale kdyz jsem strizliva rak mam jen nijake pocity zato kdyz si to dam tak je to silny prozitek co mam delat? Diky za odpoved lucka

Odpověděl: Markéta Kordová
Lucko, dobrý den.
Pokud se Vám opakovaně nedaří abstinenci dlouhodobě udržet, doporučuji si s tím nechat pomoci.
U Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace Podané ruce. Ničeho se nebojte, můžete se prozatím jen dojít nezávazně (lze i anonymně) poradit co by se dalo ve Vašem případě dělat, jaké byste mohla využít možnosti, pokud byste uvažovala o léčbě, pomohou Vám vše kolem toho zprostředkovat. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a po té se sama svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Kontaktní centrum, Podané ruce
Vídeňská 3
Brno
Tel:   +420 543 249 343
GSM: +420 775 889 919
(objednání na individuální konzultace)
Email: kcentrum.br@podaneruce.cz
Najdi na mapě.
Vedoucí: Bc. Alexandra Rendásová rendasova@podaneruce.cz, GSM:+420 608 371 262
Více zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Tak držím palce a budu ráda, když dáte vědět, jak to s Vámi dál vypadá.
Mějte se fajn, MK