Substituce mimo velká města
Hrouda
Dobrý večer, sama jsem v substitučním programu, ohromně mi to pomohlo. Jenomže mám štěstí, že žiju ve velkém městě (Praze). Moje velmi blízká kamarádka žije v malém městečku, navíc má dvě malinké děti, MHD mizerné, hlídání minimální až nulové.. je nějaká šance, aby se taky do programu dostala?v poznámce uvádím konkrétní bydliště. Děkuji za odpověď!

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je hezké, že máte chuť kamarádce nějak pomoci.
S ohledem na skrytou poznámku, by bylo rozumné, aby kamarádka pohovořila se specializovaným lékařem psychiatrem/adiktologem. Jak na tom přesně je a co by ji mohlo pomoci, přes internet a bez vyšetření lékařem, bohužel nezjistíme. Pokud trpí depresemi, o to více to doporučuji.
Ne všude je síť drogových služeb zcela dobře pokryta. V Libereckém kraji působí organizace Advaita, ať se zkusí s kolegy spojit a naplánovat nějaké další vhodné kroky, informovat se o případných možnostech...
http://advaitaliberec.cz/kontakty/
Nebo:
AT ambulance - Substituční léčba
3. května 421
Semily
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 481622247 - ambulance Řeky
MUDr. Vít Šlechta
www: http://www.nemsem.cz/pracoviste/zdravotnicka_pracoviste/37-zdravotnicka_pracoviste/376-
AT ambulance
Husova třída 10
Liberec
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 485312472, 482312230
MUDr. Marie Hyánková
www: http://www.nemlib.cz
Další kontakty naleznete v databázi zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh.
Tak držíme palce - mějte se hezky, obě!
Kdyby něco, klidně ještě napište.
S pozdravem, MK