dá se to??
koshee
je to tak 3 měsíce, co jsem tady s někým od vas mluvila,nevím,kdo to ale uz byl..ale před těma 3 měsíci jsem byla fakt na dně...z pika...fakt jsem to asi uz prehanela..porad neco..proste to byl silenej kolotoc,jestli chapete,neslo se z toho vyhrabat..az pred ani ne mesícem..byla jsem na jedny party a tam jsem se v noci na sebe koukla do zrcadla,stala jsem tam asi tak deset minut a hledela si do tvare..a v tom okamziku jsem si rekla,ze jsem vazne desna,ze potrebuju helfnout,ze uz to sama nezvladnu..kdybyste videl ten muj oblicej,oci rozbouchly,vykuleny...proste jsem si sama poprvy pripadala fakt hnusna,zkalena a vyjeta..bylo mi zle z pohledu na sebe samu...tak po tyhle akci jsem se rozhodla seknout aspon s pernikem..jsem 20 dni cista a citim se zatim v pohode..venku je hezky,to mi hodne pomaha,ale mam fakt strach,jak to zvladnu..sama??kdyz vsichni kolem si to porad davaji..:((neustale..uz to nejde ale vydrzet byt doma vecne zavrena..Jestli chapete,vikendy..vsude,kam jsem chodila se fetovalo-a moc!A ted??co mam delat??jak se toho mam zbavit???co mam delat??jak na to prestat myslet?? minuly tyden jsem se byla podivat na jedny klubovce,nevydrzela jsem na cisto,dala jsem si kolo...to ale u sebe povazuju docela za uspech...kdyz uz,tak uz,ale bez p, jen opravdu nevím,jak dal,rozhodla jsem se s pernikem skoncit,ale ted dostavam nejaky sileny chute si dat..jak mam presta na to myslet??? jak se toho zbavit????

Odpověděl: Jakub Minařík
No - já jsem před chvílí někomu odpovídal co s jeho potížema když chci abstinovat:
- Zkuste si vypracovat pravidelný životní styl - ráno vstávat ve stejnou dobu, chodit spát ve stejnou dobu, pravidelně, přiměřeně jíst, dost pít.
- Něco smysluplného dělat. Nebude se vám určitě chtít a na začátku to bude těžké, ale vyplatí se to, jde to mnohem snáz. S tou EXT - doporučuju opokud možno abstinovat od všeho - chutě pak mizí mnohem rychleji. Držím palce ... :-)
P.s. S tím zvládáním - nemusí to jít úplně samo - možná by to chtělo si o tom s někým promluvit - kdybyste chtěla - tak stačí zavolat - 220 803 130. Držím palce. Myslím, že zarazit pařbu bejvá celkem rozumné rozhodnutí, tak vám k němu blahopřeju. :-)