Otazka
sustin
dobry den dneska sem se dostal domu.nasi mne odvezli na psichiatrii v havl brode.doma si semnou nevedeli rady.jinak bydlim sam ale po dvouch dnech apstinovani sem musel mit nekoho u sebe.tak me napodla rodina nevim jestli to bylo dobre reseni.snad uz sem v pohode uz 2 tydny nic ale chut je tu porad.dene tri krabicky cigaret a tet pisu a dela me problem stisknout ten pravi cudlik jak se me klepou ruce.je to strasne snad to zvladnu.no ktomu vsemu se semnou rozesla pritelkyne jak sem vam oni psal tak to je dalsi pecka na psichyku.sem jak malej kluk brecim brecim brecim a nadava na svoji blobost.uz me i napadaj takovi veci jako skoncit vse na tomhle svete ale nato asi nemam bojim se vseho.no nic zatim se mejte a napiste mi sem moc rad ze si svami muzu psat

Odpověděl: Jakub Minařík
Vypadá to, jako že máte dost těžký období. To na začátku abstinence bejvá. Časem se to ustálí a bude vám líp. I ty chutě začnou slábnout - čím dýl to je tím bejvaj slabší. No a ta psychika se taky časem srovná - obyčejně to netrvá ani tak moc dlouho. Pokud chcete aby vám to šlo líp, tak se pokuste:
- mít co nepravidelnější režim, rozhodně přes den nepolehávejte, a nehnípejte - to bejvá mnohem horší
- zkuste něco dělat - já sice vím, že vám to půjde dosti těžko a navíc se vám nebude vůbec chtít - ale běžte do toho. Pokud budete něco dělat, tak to bude snesitelnější
- dost pijte, opatřete si nějaké vitaminy (ne ty šumivé, v tomhle stavu by mohli hodit zpátečku dřív než řekneš švec), pravidelně jezte
Pokud tohle dodržíte, tak se vám to bude lepšit výrazně svižněji.
P.s. Pokud napíšete odkud jste - mohu vám doporučit někoho kdo si s váma bude povídat ambulantně , aby vám to líp ubíhalo a bylo to taky stabilnější. Držim palce. :-)