fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Zvraceni

Zainep

Začala Jsem snupat pervitin . Po šnupnuti jdu hned zvracet poradíme mi díky.

Odpověděl: Markéta Kordová

Opět Vás zdravím.

Napsala jste dva podobné dotazy (+ kód 580516), odpověď kopíruji i sem:  

 

Zdali jde o nějaké Vaše somatické zdravotní potíže, bohužel, nezjistíme přes net a bez vyšetření lékařem. Pokud by šlo o nějakou reakci na přidanou příměs, kterou třeba (?) pervitin obsahuje (aniž byste to věděla), také to nepoznáme bez toxikologického rozboru bez vědomí toho, co jste vlastně užila a co daná látka vše obsahuje.

 

Nicméně, stálo by zato se zamyslet nad tím, že Vám Vaše tělo (stejně tak psychika) dávají jasný signál, že něco není v pořádku. Dávají Vám jasně najevo, že konzumace ,,pervitinu" není pro Vás to pravé ořechové. Netlačila bych na pilu, pokud Vám po užití není dobře, zkuste se dalším konzumacím vyhnout.

 

Pokud byste s odoláním měla problém a nešlo to, ozvěte se, mohla byste zajít do nějakého centra, kde byste o všem co je třeba mohla nezávazně pohovořit a poradila se co a jak dál...

 

Kdyby něco, pište.

 

S pozdravem, MK

 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko