fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

bolest varlat na piku

dominik 69

Prosim vas, obcas po snupnuti pika me hned zacnou bolet varlata.neni to po kazdem uziti.neberu kazdej den.a jeste dotaz.nekdy po vycurani ze me jeste vytika i trocha semene a to taky po uziti pika.nevite co to zpusobuje??diky za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen

Dominiku, zdravím Vás,

 

díky za důvěru. Chápu Vaše trápení, obavy i starost, jsou na místě.

Podobný dotaz nedostáváme poprvé.

 

Užívání pervitinu sice může, ale také nemusí, být příčinou Vašich potíží. Co je nabílední, že s nimi nějak souvisí. Užívání pervitinu oslabuje tělo i psychiku, komplikuje úzdravu, brání imunitnímu systému, aby chránil organismus před nepříznivými vlivy a úspěšně se regeneroval.

 

Internetové poradenství má své limity. Takto na dálku, nejsme schopni určit příčinu Vašich potíží, to může pouze lékař, po odborném vyšetření.

K tomu, aby mohl určit přesnou příčinu a stanovit účinný terapeutický postup, by měl znát všechny okolnosti, které s problémem mohou souviset.

 

Proto Vám doporučuji neotálet a k lékaři, nejlépe urologovi, bez prodlení zajít. V opačném případě riskujete daleko závažnější komplikace.  

 

Nemusí jít o nic vážného a léčba nemusí být náročná. Tedy, pokud se dokážete s drogami, alespoň na co nejdelší čas, rozloučit...

 

Pokud byste Vám nedařilo, drogy si i přes zdravotní potíže, nebo další problémy, odříci, ozvěte se.

Můžeme se společně podívat, jak na to.

 

Přeji Vám vše dobré, ať je brzy lépe,

Amrit Sen.

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko