Naděj
Inga
Prajem dobry den.
Chcela by som sa s Vami podelit,tentokrat v celom nasom,,pribehu,,,s dcerou o pozitivnu ,,vec,,,
Dcera vcera nastupila trojmesacnu odvykaciu protidrogovu liecbu v liecebni na Sk na Prednej hore.
Drzte nam palce,aby jej pomohli na jej ceste k novemu zivotu.
Ako ste spravne predpokladal,ja som situaciu ako tak zvladla,no sama citim,ze som teraz,ked je vsetko na dobrej ceste,na dne,psychicky i fyzicky,ako ste vravel,,mimo provoz,,
Takze musim sa dat do ppriadku aj ja ,objednam som sa k psychologovi..
Mam chvile,ked si hovorim,ze to zvladnem dalej uz len sama ,myslim seba,ale citim sa den odo dna horsie,takze budem sa snazit liecit teraz aj ja,
Chcem Vam podakovat za to,ze ste mi poskytli v nudzi pomoc,a ze si vazim,ze pomahate ludom v uzkych,ze im radite,ze ludi ktori su zavisli neberiete ako ludi,ktori ,,to robia z rozkose,,ale ako ludi,ktori sa k zavislosti dostali nech uz z akychkolvek pricin,a ze tito ludia si zasluzia nove sance,novy zivot,aj ked do toho spadnu opätovne,v co pevne verim a dufam,ze sa nam to nestane,Majte sa krasne ,prajem Vam vsetko ,dobre,cest Vasim radam a Vasej praci,Vasej empatii.

Odpověděl: Amrit Sen
Paní Ingo, zdravím Vás.
Mám opravdovou radost, že se příběh tak pozitivně vyvíjí, a že se ozýváte.
Poděkování si velmi vážíme, je vzpruhou pro všechny "návštěvníky", a především pro nás, pracovníky poradny, která je tak často "slzavým údolím".
Že se dopady napětí a stresu, které se ve Vás hromadily, projevují v plné síle až teď, je pochopitelné a normální, protože dosud jste si je prostě "nemohla" dovolit. Někdy je dokonce velmi prospěšné a úzdravné, se "sesypat". Na nějaký, potřebný čas...
V každém případě, jak jsme už probírali mnohokrát, pokud má ze současné situace a Vašich pocitů, vzejít něco užitečného, hrát pro Vás, být zkušeností, ze které budete moci čerpat, kontakt s odbornou podporou a pomocí neodkládejte.
Nejspíš tušíte, že jednou, dvěma konzultacemi, nic zásadního nevyřešíte, byť se Vám může citelně ulevit. Ani to není k zahození, ale jsem toho názoru, že potřebujete kontinuálnější podporu, péči a nebát se na sobě zapracovat.
Přeji Vám i dceři hodně štěstí, držím palce!
Amrit Sen