psychické zhroucení marihuany
Ádys
Dobrý den je mi 24 a před rokem jsem se zhroutil s marihuany a hulím pořád nevím jestli má cenu chodit na detox dostal jsem 10 druhů prášků které již už neberu

Odpověděl: Amrit Sen
Ádysi, zdravím Vás.
Omluvte mě, ale těžko mohu odpovědět na Váš dotaz, "nechytám" užší, natož širší kontext, ani souvislost se skrytou poznámkou.
Mohu sice mít fantazie o Vašem příběhu, který by měl, nebo neměl, vyústit v detoxifikaci, která sama o sobě, bez následné léčby, v podstatě nic neřeší, ale nemám se čeho chytit.
Mám li užitečně reagovat, bude třeba, abyste mě uvedl do kontextu a napsal, co konkrétního Vás trápí, čeho byste chtěl dosáhnout, nebo kam byste se rád posunul, seznámil mě blíže s příběhem.
Dotaz můžete celý uvést do skryté poznámky, nebo budete li si přát, nemusíme celou naši komunikaci, zveřejnit vůbec. Můžeme se společně podívat na to, co se dá dělat, jak situaci řešit, jaké kroky můžete podniknout.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, můžeme také obratem poslat kontakty na šikovné, diskrétní odborné pracovníky bezplatných služeb, kteří Vám pomohou. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo v úvodní stránce naší poradny, se dotaz i odpověď, ukážou jen, a pouze, Vám.
Přeji Vám vše dobré, držte se,
Amrit Sen.