Jak z toho ven? Doplnění 2
Jana
Děkuji za všechny informace. Nevím zda bych měla jít do léčebny nebo jestli by mi stačilo někam chodit. Kdo by mi to dokazal poradit? Kam přesně bych měla zajít kde by mi to řekli? Já už nechci brát, ale beru a neumím s tím seknout sama. Dékuju Jana

Odpověděl: Markéta Kordová
Jano, opět Vás zdravím.
Tak pokud je to tak jak popisujete a neumíte své konzumace dostat opakovaně pod kontrolu sama, bylo by rozumné to opravdu začít nějak více řešit. Zda by pro Vás byla dostačující forma ambulantní péče, neumím dle mála informací o Vás přes internet a bez osobního kontaktu objektivně odhadnout.
Pokud byste měla zájem, můžete si zajít (nejlépe se předem objednat na číslech 283 872 186 nebo 605 240 501) do našeho Káčka (Na Skalce 819/15, Praha 5, metro Anděl http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html) a buďto se mnou nebo s některým mým kolegou vše co je třeba nezávazně probrat.
Pokud bychom se společně shodli na tom, že by byla lepší varianta pobytové formy, například v komunitě, bylo by třeba ještě před nástupem splnit kritéria pro přijetí (http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/prijem-klientu.html), ale to vše by bylo lepší řešit v osobním kontaktu.
Takže když to shrneme, objednejte se co nejdřív do našeho Káčka (viz čísla výše) a uvidíme, co by bylo pro Vás optimální.
Stačí to v tuto chvíli takto? Klidně se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK