rada pro rodiče
máma
Dobrý večer, máme problémy s dcerou, která užívala pervitin. Dnes tvrdí, že už je \"čistá\" téměř rok, ale její chování se nám pořád nezdá. Chtěli bychom požádat o radu. Existuje nějaká poradna v Opavě?
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Můžete také prostudovat základní informace pro rodiče zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
V Opavě se můžete obrátit na kolegy z níže uvedených zařízení. V případě Kontaktního centra se dají poradenské služby využít nezávazně, bezplatně a také zcela anonymně.
Kontaktní centrum
Hradecká 16
Opava
(vchod bránou z ulice Skřivánčí)
Provozní doba/poradenství:
Po, Út, St, Čt, Pá        10 - 16
Kontaktní osoby:
Bc. Antonín Daněk - vedoucí K-centra, tel.: 602 765 082, email:danek@podslunecnikem.cz
Jakub Rašín - kontaktní pracovník, tel.: 602 765 081, email:rasin@podslunecnikem.cz
Psychoterapeutické a poradenské služby
Hradecká 16
(vchod z ulice Hradecké)
Opava
Provozní doba: Po-Pá 10-16
Kontaktní osoba:
Bc. Pavlína Havlíčková - ředitelka, tel.: 602 790 208, email:havlickova@podslunecnikem.cz
tel.:553 718 487
Ale pozor! Z důvodu rekonstrukce budovy na Hradecké 16 najdete Káčko v současné době na ulici Přemyslovců 32. Více zde: http://www.podslunecnikem.cz
Doporučuji si zavolat a předem se objednat. Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, MK