zvracení
M
Dobry den,bezu pervitin jehlou denne a ted se mi podruhe stalo ze když si dam tak jdu po chvily zvracet třeba i 2x po sobe a jsou to především zaludecni horke stavy..mohla by to byt zloutenka? nebo je to třeba jen tim ze mi nesedl materiál? dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, touto cestou přes internet neumíme objektivně zhodnotit zdravotní potíže nebo jiné zdravotní nepohody, natož určit jasnou příčinu. Obávám se, že na tuto otázku by Vám mohl zodpovědně odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Pokud Vaše potíže setrvávají, doporučuji obrátit se na lékařskou pomoc, případně alespoň vyhledat nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog (většinou tam pracuje i zdravotní personál), kde můžete čerpat zcela nezávazných, anonymních a bezplatných služeb.
Například naše Káčko naleznete zde: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
V případě, že nejste z Prahy, můžete se mrknout do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci po zadání kraje, okresu, města a druhu služby vyhledat nejbližší zařízení (v rubrice druh volte Kontaktní centrum).
Mějte se hezky, MK