Lecba pervitin
Lili
Dobrý den,
užívám pervitin nitrozilně, pokouším se sama přestat ale bohužel se nedaří. Chtěla jsem se zeptat, jestli byste mi nedoporucili nejakou skupinovou terapii. Bydlim na zlicine a pacuji v karline. Pracuji od 9 do max 5. Nemohu si dovolit o praci prijit, a nechat se nekam zavrit. Kazdopadne se toho ale chci zbavit. Muzete mi prosim neco doporucit?
Dekuji

Odpověděl: Jiří Tupý
Dobrý den Lili,
můžete se obrátit např. na Adiktologickou ambulanci SANANIM, kam je možné docházet na skupinovou (i individuální) psychoterapii zaměřenou na závislost na nelegálních drogách, alkoholu a gambling.
Adresa: Žitná 1574/51, 110 00 Praha 1
Tel.: 724 521 913
Email: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Dále se můžete obrátit na Adiktologickou ambulanci na Klinice adiktologie, kde mimo jiného jednou týdně probíhá večerní skupinová psychoterapie určená pro lidi toužící zbavit se své závislosti.
Adresa: Apolinářská 4, Praha 2
Tel.: 224 968 208
Email: adambulance@vfn.czlada.broklova@vfn.cz
Web: http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/629/4358/Adiktologicka-ambulance
Další možností je Psychoterapeutická a psychosomatická klinika Eset, kde také funguje docházková skupina zaměřená na závislosti.
Adresa: Brigádníků 556/353, Praha 10
Tel.: 777 186 767
Email: klinikaeset@volny.cz
Web: http://www.klinikaeset.cz/kolega/aktualni-lecebne-programy/
Na všechna pracoviště je třeba předem se objednat. Pokud by Vám z jakéhokoliv důvodů nevyhovovalo žádné z těchto zařízení, napiště, pošleme Vám kontakty ještě na další.
Držíme Vám palce.
Jiří Tupý