nevolnost z LSD
alberthoffman
Dobrý den, užíváme s kamarády LSD a já jediný mám pokaždé pocit výrazné nevolnosti, jednou jsem i zvracel což mi vyvolalo neskutečně nepříjemné myšlenky blížící se badtripu. Nevolnost dokážu popsat jako jakýsi kluzký slizký předmět pomalu se pohybující uvnitř mého břicha. Před tripem nejím a jsem vždy vyspalý, nikdy LSD neužívám na dojezdu z jiných látek nebo kocovině z alkoholu, dávám si i pozor abych před užitím neměl špatnou náladu. Moje otázka zní, dá se pocit nevolnosti nějak utlumit? Můžu zkombinovat LSD s kodeinem nebo promethazinem což by podle mého jistě od nevolnosti pomohlo, ale je to bezpečné?

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Těžko soudit, co Vám tyto stavy způsobuje, nicméně při intoxikaci LSD se může vyskytnout nauzea a pocity na zvracení, které vyplývají z mechanizmu účinku LSD.
Osobně bych Vám rozhodně nedoporučoval kombinovat LSD s dalšími psychoaktivními látkami. Jednak nebyly provedeny pořádné interakční studie podávání léčiv s LSD a navíc kromě interakcí mají kombinace psychoaktivních látek velmi často i dosti nepředvídatelné psychologické efekty.
Tudíž, v žádném případě nelze doporučit kombinovat LSD s jinými látkami. Pravděpodobně Vám LSD jako látka nesedí a není pro Vás tedy vhodná jeho konzumace.
Stačí takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec