testy na drogy
jana
Dobrý den, velice Vám děkuji,že jste se vůbec ozvali, včera jsem obvolala kdeco a výsledky jsou k pláči-nikdo nechce testy udělat,pouze pod podmínkou, že bude dcera každý den docházet na skupiny/sananim, drop-in/, což není dost dobře možné. Jednak jsme šťastné, že sehnala práci, ve které je navíc spokojená a za druhé jsme z Hostína u Vojkovic/nedaleko jsou Veltrusy a Kralupy nad Vltavou/ a při dítěti ve školce není možné, aby denně dojížděla do Prahy.Jediné, co nám poradili v Drop-inu, adiktologa p.Randáka , ale máme si prý kontakt sehnat samy, hledaly jsme všude, ale bohužel... Ještě jednou děkuji a s pozdravem Jana.

Odpověděl: Markéta Kordová
Jano, dobrý den.
Zde kontakt na doktora Randáka, působí na Klinice adiktologie, má ale na starost alkoambulanci, info viz odkaz níže.
MUDr. Dušan Randák
Klinika adiktologie, Apolinářská 4, Praha 2
Telefon: 224968214, 224968221, 224968236
Email: ambulance.zavislosti@vfn.cz
Provozní doba:
lékař: pondělí  - pátek:  pouze po předchozím objednání  (224968214)
po : 8:00 - 16:35 hod.
út : 8:00 - 8:30 a 10:00 - 16:00 hod.
st : 8:00 - 12:00 hod.
čt : 8:00 - 16:35 hod.
pá : 8:00 - 12:00 hod.
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/629/4360/Ambulance-pro-alkoholove-zavislosti
Veškeré kontakty odborných pracovišť naleznete v databázi zde: www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (AT ambulance, Adiktologická ambulance).
Pokud jde o rozhodnutí soudu, obávám se, že se dcera bude muset přizpůsobit. Z jakého důvodu vlastně musí testy podstupovat?
MK