nadeje
jaja
D,den již jsem dál nepsala o synovi...
Dnes je situace taková ,přišel spravil se vypadá suprove než před 6 měsíci ,omluvil se ,celou dobu na ulici mezi foťáky ale dělal tlu
Hle a tam to bridpgadne načerno....
Dala jsem mu šanci poslední ,pervitin hulil z alobalu a trávu ke všemu se doznal ma to kriminálka četla sem spis prodal to asi v 10 případech jde to k soudu.
Poslední dny přijel přítel dál mu garsonku bez smlouvy aby ho moh kdykoli vyrazit ,syn říkal jak spal v rozpadlych baracich ve špíně mrazu ...udělal si to sám ja vím.
Teď je jako dřív povídáme si ,neskáče do řeči nechá si říct ode mě ,policie říká ze mezi fetaky nepatří ale ze je debil že to neměl zkoušet ...uvidíme ,každý den pri de z práce dám mu jídlo i sebou peru mu pak jde do svýho.
Poslední dny jsem šťastná ja která tolik fetaky nesnáším nikdy jsem nechtěla mít tohle doma....
Držte palce ,přeji všem krásný dny zdraví štěstí a šťastný konec jejich příběhu ,snad to vyjde i me.Jaja

Odpověděl: Amrit Sen
Jájo, zdrazím Vás,
díky za důvěru a pozitivní, nadějnou zprávu. Vašeho poděkování si velmi vážíme, je pro nás vzpruhou do další práce.
Nerad bych Vám kazil radost, ale buďte v nadšení opatrná. Doporučuji Vám co nejdříve telefonicky kontaktovat pracovníky nejbližší odborné služby, kteří poskytují poradenství rodičům uživatelů návykových látek a domluvit si termín schůzky a situaci konzultovat.
Dozvíte, jak můžete syna podpořit v udržitelné abstinenci od drog, jak s ním komunikovat, jaká užitečná pravidla nastavit, jak dodržet, uhájit a ustát dohodnutá opatření, která by měla, v případě jejich porušení následovat. Také jakým chybám se vyhnout, co je pomoc, podpora, a co už ne.
Přehnanou péčí můžete nadělat více škody, než užitku, byť s nejlepšími úmysly. Zkušení odborníci Vám navrhnou konkrétní kroky, jak syna zplnomocňovat, aby dokázal žít spokojený, samostatný život. Kam se obrátit už víte.
Přeji hodně štěstí a krásné léto,
Amrit Sen.