PERVITIN DETOXIKACE
renoroc
Dobrý den, pokud člověk užívá pervitin, po vysazení jej čeká několikadenní detoxikace těla nedobytně doprovázena únavou a celodenním spánkem. Moc by mě zajímalo, zda existuje zpusob, jak alespoň potřebu spánku více, či méně překonat.
Lidé, kteří mají nutkání a vůli přestat jsou tímto neduhem často odrazovaní, jelikož se starají o děti, nebo chodí do práce a nemohou si dovolit několika denní výpadek.
Děkuji mockrát za odpověď, věřím ze pomůže mnohým.
JIRKA

Odpověděl: Markéta Kordová
Jirko, dobrý den.
Chápu, že únava a nemožnost standartně fungovat mnohé může děsit díky důvodům Vámi zmíněným. Také jak jste uvedl, tělo včetně psychiky je značně unavené, díky stimulantům, které organismus zcela nepřirozeně vybudí. Právě proto je pak nezbytné, aby se tělo, ale i psychika opět dostali do své rovnováhy a dostatečný spánek/odpočinek je potřeba. V těchto případech je pak třeba počítat s tím, že na několik dní je rozumné naplánovat ostatní záležitosti tak, aby se dotyčný mohl dostatečně vyspat a odpočinout si. Maminky co mají děti požádat někoho (střízlivého), aby po tuto dobu byl někdo v domácnosti, kdo pomůže zajistit její chod a péči o děti. Zaměstnaní lidé si vzít buďto volno nebo využít možnost pracovní neschopnosti.
Procesem odpočinku je zkrátka nezbytné projít. Je to důležitá etapa v úzdravě, která bohužel, nelze přeskočit.
Mějte se hezky, s pozdravem MK