Testování na nemoci
Est
Dobrý den, mohu se někde nechat otestovat na žloutenku a jiné nemoci?
Pokud možno zdarma a aniž bych musela někde vysvětlovat, jaké k tomu mám důvody.
Nemám extra důvod, ale pro klid duše.
Moc vám děkuji a přeji hezký víkend. :)

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru, Vašeho poděkování si vážíme. Je velmi rozumné, že se chcete otestovat. Než žít v nejistotě, je lepší vědět, jak na tom jste. Ať už díky úlevě, že jste v pořádku, nebo včas zahájené léčbě.
Kromě zdravotnických zařízení, se běžně a bezplatně, můžete nechat otestovat na HCV - žloutenku typu C, někde i na HBV - žloutenku typu B, HIV a syfilis, například v kontaktních centrech pro uživatele návykových látek:
Centrum drogové pomoci Havířov
Hřbitovní 12
73601 Havířov - Šumbark
Vedoucí: Mgr. Michal Fabian, DiS.
Telefon: +420 596 884 854
Mobily:  +420 602 715 805
+420 728 163 869
+420 723 841 965
E-mail: cdp@ssmh.cz
Web: www.ssmh.cz
Kontaktní centrum Orlová
Energetiků 940, pavilon A
735 14 Orlová Lutyně
E-mail: k.centrum@ssmo.cz
Telefon: +420 596 511 074
Mobil: +420 604 711 301
Streetwork mobil: +420 731 422 591
Web: http://k-centrum-orlova.webnode.cz/
Kontaktní a poradenské centrum Renarkon
Vedoucí: Bc. Jakub Larisch
Malé náměstí 104
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: +420 558 628 444
Mobil: +420 606 694 244
E-mail: kcfm@renarkon.cz
Facebook: street a káčko FM
Web: http://www.renarkon.cz/
http://www.renarkon.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=20&Itemid=204
Kontaktní centrum Renarkon
Vedoucí: Bc. Beáta Oravcová
Zengrova 69
703 00 Ostrava - Vítkovice
Telefon: +420 595 627 005
Mobil: +420 602 670 789
E-mail: kcova@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/
http://www.renarkon.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=19&Itemid=202
Info k nemocem, na které se běžně testuje, najdete na stránkách naší poradny:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
Buďte na sebe, podobně i k ostatním, opatrná.
Přeji hodně štěstí, Amrit Sen.