UBIJI MY TO DUSI
SNEK
Dobry den, nevim jak zacit. Uz to psichicky ani dusevne nezvladam. je mi tricet tri let a v 15 jsem poznal divku ktera je semnou do dnes i prez to ze ji moc ublizuji cele rodine mame 4 deti.
od patnacti jme spolu kourili maryamku do doby nez se nanm radodil kluk.
ta a bylo to prou

Odpověděl: Bára Orlíková
Váš dotaz přišel ve stejném znění dvakrát, pro jistotu kopíruji odpověď i sem:
"Zdravím Vás,
chápu, že jste v nelehké situaci. V rámci dotazu píšete o tom, že máte partnerku a 4 děti, dřív jste kouřil marihuanu a nyní máte zkušenosti s dalšími drogami (vycházím hlavně z toho, co píšete ve skryté poznámce). Nedokážete s tím přestat, i když byste chtěl, máte z toho výčitky, máte pocit, že ubližujete celé rodině, psychicky to už nezvládate.
Moc dalších podrobností o sobě nepíšete, tak si nejsem jistá, nakolik konkrétní odpověď Vám budu moct poskytnout. S ohledem na to, že to asi už nějakou dobu trvá a samotnému se Vám přestat nedaří, tak si říkám, zda by nebylo na místě využít nějakou odbornou podporu. Získal byste někoho, komu se můžete svěřit se svými pocity, kdo pro Vás bude mít pochopení a pomůže Vám získat dovednosti, které Vám pomohou se s drogami vypořádat. S takovou pomocí se jistě přestává lépe a budete mít větší šanci na úspěch, než pokud se o to budete nadále pokoušet sám.
Nemusíte mít obavy, nechci Vám hned nutit nějaký pobyt v léčebně, spíš bych na Vašem místě využila nějakou ambulantní konzultaci s někým z odborníků, abyste mohl zhodnotit, jak na tom jste a co by pro Vás bylo v dané situaci nejvhodnější. Řada zařízení poskytuje také poradenství pro rodinné příslušníky a rodinnou terapii, v rámci čehož by se daly řešit i nesnáze, které způsobuje Vaše užívání drog ve Vaší rodině. Poradenské služby bývají obvykle bezplatné, a některé z nich je možné využít i anonymně. Pokud se přijdete poradit, nikdo Vás nebude odsuzovat ani Vás nutit do něčeho, co nechcete, nemusíte se toho obávat.
Pokud mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla doporučit nějaké vhodné zařízení, kam se obrátit.
Přeji hodně štěstí,
Bára Orlíková"