Testy
mates
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaká je pravděpodobnost, že budou laboratorní testy pozitivní na thc v moči, když už jsou papírkové testy 2 a půl týdne negativní. Předem děkuji za odpověd

Odpověděl: Amrit Sen
Matesi, zdravím Vás,
díky za důvěru a dotaz.
Záležet může na mnoha okolnostech, takže Vám takto na dálku nedokažu odpovědět. Laboratorní testy, spektrální analýza na chromatografu, je samozřejmě dokonalejší, než všechny ostatní druhy testů.
Proč se vlastně ptáte? Možná, kdybyste dotaz podrobněji specifikoval, mohli by jsme se posunout od spekulací, blíž ke skutečnosti.
Přikládám přehled s informacemi k detekci u nás nejužívanějších drog:
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jejich množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Extáze
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 h, detekce z krve do 24 h, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Heroin a další opioidy
- detekce z moči 2 - 3 dny, detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Některé opioidy, např. Metadon, mohou být detekovány až 6 dní od užití.
Benzodiazepiny
- detekce záleží na vylučovacím poločasu - u krátce působících lze látku detekovat po několika dnech, u dlouhodobě působícího Diazepamu až 3 týdny.
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto?
Přeji hodně štěstí, požehnaný Advent,
Amrit Sen.