zavislost
Matka
Dobrý den ,mám 19 syna ,pobírá marihuanu ,,je po spaní velice agresivní ,nemá zádné zábrany ,,začíná i kráct ,,a velice nervozni ,,jak mam postupovat mubpomoct,dekuji za odpoved matka K. xxxxxxxxxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Vaše jméno, příjmení a telefon jsem záměrně umazala, naše Drogová poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Naše organizace má svá ambulantní zařízení v Praze, ale mohu Vám doporučit kolegy u Vás, kde byste se mohla v osobním kontaktu více a podrobněji poradit o všem co je aktuálně třeba. Doporučuji to neodkládat a začít řešit co nejdříve.
Kontaktní centrum
Havířská 11
Plzeň
Tel: 377 421 374, 731 522 288
Email: centrum@cppt.cz
Provozní doba:
PO  9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ÚT  10,00 - 18,00
ST   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ČT    zavřeno
PÁ   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
Více informací o tomto zařízení zde: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Kontaktní centrum POINT14
Husova 14
Plzeň
Tel: 377 235 526
Email: office@point14.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 16,00
Více zde: http://www.point14.cz/index.php?page=73
Psychiatrická ambulance
Do Zámostí 67 (vstup co centra z ul. Fialkové 24)
Plzeň, 326 00
Telefon: 608882234
Kontaktní osoba: MUDR. KUDRLE Stanislav
Email: doorway@seznam.cz
http://doorway.sweb.cz/
MUDR. Kudrle má smlouvu s pojišťovnami VZP, VoZP.
Dále můžete prostudovat základní obecné informace pro rodiče, viz přiložený odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Přeji, dostatek sil.
S pozdravem, MK