Divný stavy
Diane
Dobrý den
Nevím kde přesně mám začít. No asi před měsícem a půl jsem si po druhé zahulila marihuanu a dostala jsem se do špatného stavu. Měla jsem pocit, že se za chvilku zblázním, všechno jsem vnímala jinak, bušilo mi srdce.. Druhý den to nebylo o nic lepší bolesti na hrudi a pocit, že to nejsem já hlavně. Zašla jsem si po týdnu k psychiatrovi a ten mi dal léky. Začalo se to lehce zlepšovat. Pořád akorát ten pocit jako kdyby mi doslova sedělo něco na mozku. Chci se zeptat, jestli znáte takové případy a zda se z toho dá vyléčit.Mám z toho hrozné deprese a úzkosti, že to nikdy nezmizí..
Předem děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Diane, dobrý den.
Bohužel, psychický stav nelze moc dobře objektivně a především zodpovědně posoudit na dálku, bez osobního kontaktu a vyšetření specializovaným lékařem. Každopádně je dobře, že jste se obrátila na pomoc a začalo to zavčasu řešit. Neumím tímto způsobem odhadnout, za jak dlouho se vše opět vrátí do normálu. Nicméně je podstatné, abyste se vyhnula konzumaci všech psychoaktivních látek a udržela abstinenci i od alkoholu. Udržujte kontakt s lékařem, hovořte s ním o všem co se s Vámi děje, buďte otevřená v tom, co prožíváte...
Držím Vám palce, aby bylo zase vše v normě! Tak se držte!
S pozdravem, MK