drogy
Zuzka
dobry den chtela sem se zeptat jak dlouho se drzi pervitin v tele da se na testech neco poznat po 14.dnech dekuju za odpoved. Zuzka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zuzko, zdravím Vás.
Uvádím orientační údaje, které máme k dispozici poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří:
PERVITIN
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Musíte, ale brát v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech:
1. na intenzitě předešlé konzumace
2. na kvalitě drogy
3. na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat
Nikdy proto nelze předem říci, kdo kdy bude již zcela beze stop, je to vždy velmi individuální. Pokud chcete mít jistotu, že jste v pořádku, můžete si sama zakoupit volně prodejný test (v lékárnách, test na amfetamin, cca 100,-) a test si v domácích podmínkách provést, použití je obdobné jako test na graviditu. Pokud se to tedy týká Vás.
Pokud bychom mohli pomoci i nějak jinak, napište více. Můžete využít i tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu.
Zatím se mějte hezky. Pokud budete potřebovat, ozvěte se.
S pozdravem MK