otoky
koldina
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, užívám pervitin nosem, a pokaždé když se blíží dojezd, mi začne od chodidel tlak, nohy mi začnou fialovět někdy jsou až do orandžova a cítím jakoby se mi žíly plnily krví a jde to postupně nahoru do stehen, občas to mám i na rukách a prstech. Pomůže mi jen vařicí voda.
Chci se zeptat z čeho to mám? a bude se mi to dít i po tom co přestanu uplně užívat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím pervitinu, nebo zda se jedná například o nějaký jiný problém. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace pervitinu vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měla, i kdybyste pervitin neužila, opravdu těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Nechcete si zajít do Kontaktní ho centra pro uživatele drog (většinou tam pracuje i zdravotní personál) a tam nezávazně a anonymně probrat co je třeba? Pokud ano a nevíte kde u Vás Káčko je, tak napište a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Tak když tak ještě napište.
S pozdravem MK